Skrevet 13. juli 2003 21 år Hei hei! Er det noen som har noe nytt om denne saken? Hørte at det skulle bli oppstart med terminalbygg og alt i januar 2004. Og det er mange selskaper som snuser på flyplassen. I 2001 ble Ryanair spurt om de ville fly der, men det sa Ryanair ville bare ødelegge for seg selv, med tanke på Torp. Men nå ser det ut som de har forandret taktikken, for nå sier de at de VIL fly fra Rygge. Ikke vet jeg jeg... Men Oslo-folk vil vel mye heller foretrekke Rygge istedet for Torp, da Torp ligger MYE lenger unna.
Skrevet 13. juli 2003 21 år Oppstart av flyplassen er forskjøvet, og er på Våren 2004. Det er stor optimisme om prosjektet, og det skal bygges i tillegg til terminal, ny atkomst veg. Noe de ønsker seg. Samt parkeringsplasser. Totalt vil hele prosjektet koste 100 millioner kroner. Og bygge tiden vil være 5-6 måneder. Men ting tar tid. Det er mange søknader som skal behandles, og det tar sin tid. Men oppstart våren 2004, er noe å se frem til. Ådne
Skrevet 13. juli 2003 21 år Forfatter Men de sa jo at de skulle starte opp for flere år siden. Men det er som du sier, det ser mye mer lyst ut nå.
Skrevet 13. juli 2003 21 år de har startet og bygge litt paa sorsiden slik at smaaflya kan holde til der... og kanskje blir det litt enkelre med gjester.. pa nord sia i dag kan du ikke ta med noen inn uten at de er paa adgangs lista... tok 100 aar for jeg ble lagt til.. de er TREGE... hehe.. forhopentligvis saa faar de til noe der
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.