February 13, 200026 yr Hei alle piloter Vil bare minne om at Norge vil bli "full staffed" i morgen. Vær trofast mot det norske flyinnnet, så skal også vi stille opp som ATC. Får stadig henvendelser om piloter som ikke tør stille opp "online". Til dem vil jeg kun si følgende: Vi har alle begynt en plass. Ingen er fullært. Det går faktisk an å spørre en controller hvis det blir problemer. Sier du et feilt ord, så betyr det ingen ting. Vær tøff. Koble opp og se hvor enkelt det er. Kjell Hanssen ATC
February 13, 200026 yr Og det beste av alt er at det er utrolig moro og fly online i forhold til øffline. Håper alle som lurer kobler seg opp i kveld og ser hvor utrolig mer realistisk det er. Måtte bare føye til dette [image]http://flightsim.online.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] ------------------ Hilsen Andreas F. Tollefsen
February 13, 200026 yr Høres kult ut. Hvordan gjør man dette? Kunne noen kanskje skrive en kort innføring?
February 13, 200026 yr Hei, du kan ta en titt på min webside http://home.sol.no/~tlundar"'>http://home.sol.no/~tlundar" TARGET=_blank>http://home.sol.no/~tlundar (se under flightsim) for og få en innføring i bruk av SB og flyging online. Vennlig hilsen Tarjei Lundarvollen
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.