Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Snart er Fs2002 enn Historie. Lurer på om mange av dere kommer til å savne denne simulatoren? Jeg kommer nok til å savne den, men Fs2004 blir enn glede å kjøpe. Uansett har dere hatt enn herlig tid med Fs2002 eller hva? Hva er det dere kommer til å savne mest fra Fs2002Standard/Pro?

Skrevet

Sakna og sakna.... Eg har hatt mange gode stunder med FS2002. Eg kjem til å sakne desse stundene. Det gjer eg no og. Men eg blir jo innehavar av ein mykje betre simulator. Men skal sant vera sagt så saknar eg FS 4 og eg. Hadde mykje moro med den og. Men så kom FS 98. Saknar den og. Eg og min kamerat sette oss ned og fauk 90 grader aust i ca 45 minutt før me fauk opp og nedd austlandet på jakt etter ein flyplass å lande på hehe...

Men er det noko eg saknar no, så er det vinteren. Sitte inne varmt og godt med flightsim medan eg høyrer vinden får huset itl å kanke og snøen lavar ned og ein kopp varm kakao i Braathens-kruset mitt... ""

Takk for mange gode timar FS 2002 ""

Skrevet

Men er det noko eg saknar no, så er det vinteren. Sitte inne varmt og godt med flightsim medan eg høyrer vinden får huset itl å kanke og snøen lavar ned og ein kopp varm kakao i Braathens-kruset mitt...

Braathens-krus ??? Du??? Har ikke du norwegian krus da? """"

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …