Skrevet 8. juli 2003 21 år Heisann folkens! Jeg har noen spørsmål ang. Munchen og Athen flyplass! Jeg skal reise med fly fra Paros til Athen(innenlands) og videre fra Athen til Munchen, er det noen av dere som vet om jeg da må ut av flyplassen for å komme til den internasjonale terminalen?(hvor mange internasjonale og innenlands terminaler er det på Athen) Og, vet dere om det er mulig å få boarding pass(for Athen-Munchen-Oslo) og alt det der på Paros flyplass eller må jeg innom check-in på Athen? Et siste spørsmål ang. Munchen flyplass... Hvor mange internasjonale terminaler finnes det der? Takker for svar
Skrevet 8. juli 2003 21 år München er en hell***** flyplass. Den største flyplassen i Europa (arealmessig). Det er et [sensurert] å komme seg fra terminal til terminal. Husker ikke om det var A , B , C , D eller 1 , 2 , 3 , 4 som var nr på terminalen, men vi måtte gå 15 min fra terminal A (eller 1 - husker ikke) til den andre enden. Men stikk innom flybutikken. Det var vel i den sørligste terminalen. Kan kjøpte alt fra flyfilmer , flymodeller til fs addons der. Og cola bokser til 2 kr og diverse "godt" er verdt å få med seg. Det er en jævla stor handlesenter der.
Skrevet 9. juli 2003 21 år Du ble vel skremt no Julian.. hehe. sporr saa finner du frem skal du seh. En stor handlesenter?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.