Skrevet 1. juli 2003 21 år hi i påvente a fs 2004 kan man jo ta en tur ut i rommet jeg kom over en meget bra side som jeg vil a dere skal se på.Her er mye bra og alt er fri det heter ORBITER http://www.medphys.ucl.ac.uk/%7Emartins/orbit/gallery.html her kan du fly lenge og langt MARS Månen Lage Romstasjon osv.Du kan til og med reise til andre stjerner ta en tit på url der er det mye bra SPACE FLIGHT få høre hva dere syns Hilsen Leif
Skrevet 1. juli 2003 21 år her kan du fly lenge og langt Ja det skulle man tro... Hadde vært morsomt å tatt en tur til Mars i real-time
Skrevet 1. juli 2003 21 år hmmm, tror du Windows hadde klart å holde seg gående i 3 uker? HAHA det var dagens beste kommentar. Sant er det også
Skrevet 1. juli 2003 21 år hmmm, tror du Windows hadde klart å holde seg gående i 3 uker? Kan da vel gå det.
Skrevet 2. juli 2003 21 år Ja, gjett om a... jeg flyr rett igjennom jeg , sikkert en eller annen knapp jeg har glemt å trykke på... Og så hender det at jeg "detter ned" på jorda igjen ...
Skrevet 2. juli 2003 21 år Prøv X-Plane Du kan f.eks fly FULL re-entry med romfergen. Ganske artig (og vanskelig) å lande fra på edwards afb når du starter entry'n fra 400.000 foots høyde, Mach 20 på andre siden av kloden - uten motorkraft. Slik gjør du det . . Eller fly realtime VÆR på MARS med ekte atmosfære og scenery fra NASA sånn gjøres det Tror ikke det er spesielt morsomt å fly fra jorden til mars å stirre på en "prikk" i horisonten i 3 uker lol... Morten
Skrevet 3. juli 2003 21 år Forfatter Jeg har testet romfergen,masse instrumenter det er ikke helt lett å lande.Ellers må jeg si jeg er meget inponert over denne simulatoren add on er meget bra,morsomt er det å bygge romstasjon Hilsen Leif
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.