Alexander Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Hei! Jeg har problemer med å få logget meg på multiplayer. Skriver inn IP adressen som er oppgitt her på FS, men ingenting skjer når jeg trykker SEARCH.. Har oppdatert til directx 9.0a. "Brannmurer kan være litt problematisk, men her er listen over porter som DirectX bruker og som må være åpne for at multiplayer skal fungere: 6073 TCP 47624 TCP 2300 til 2400 TCP/UDP" Hva betyr dette? Hvor kan jeg sjekke dette på PCen min? Noen som vet?? Mvh Carl N Siter
Dag Johansen Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 XP har en brannmur installert som default. Gå til start -> kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger -> høyreklikk på din kobling/egenskaper -> avansert. Om brannmur er krysset av der fjerner du det krysset. Ellers har ofte routere integrert brannmur. Om du har bredbånd og en slik router må du åpne for disse portene i den. Dette gjøres på forskjellige måter for de forskjellige routerne. Du får sjekke manualen om du har en slik og må åpne porter der. Siter
Alexander Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Skrevet 30. juni 2003 Takk for raskt svar! Skal forsøke på nytt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.