Skrevet 24. juni 2003 21 år Obs i Stavanger selger x-plane for kr.99,- (løp og kjøp). Men: x-plane 5.51. Siste versjon på nettet krever at man har en CD med 6.x på. Hvilken versjon er nyest/best som kan brukes med en 5.x CD? Og hvor kan jeg hente den ifra?
Skrevet 25. juni 2003 21 år 5.66 + 5.99 som bare er en pakke med fly. Det er ikke så lett å finne noen av dem, men du kan jo prøve å søke på google, det gjorde jeg i sin tid, og fant dem forsåvidt til slutt.
Skrevet 26. juni 2003 21 år Linken er riktig X-Plane er for oss som er opptatt av at flyene oppfører seg REALISTISK. FS2k er en såkalt "look up" sim - d.v.s sim'en leter opp "primitive" verdier i TABELLER flyets konstruktør har laget for så å simulere flyets bevegelser. X-Plane er en "look down" sim - d.v.s den har en atmosfære, airfoils etc. Verdier for hvordan flyet beveger seg blir kalkulert kontinuerlig og etter fysiske lover. Selv er jeg en av ingeniørene på XP Freeware Project. Med oss å bygge flyene våre har vi 2 erfarne kapteiner med erfaring fra 727, 757, 767, MD-80 etc. De er skjønt enige om X-Plane "føles" MYE mer riktig. Er man mest opptatt av eyecandy og addons derimot, er nok MSFS et bedre valg selv om XP nærmer seg raskt. IKKE kjøp X-Plane v 5.xx Om noen dager kommer versjon 7! Morten
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.