Skrevet 27. juni 2003 21 år Det kommer litt an på motoren. Den må jo kjøres inn. Sjekk hva motorfabrikanten anbefaler. Samtidig kan jeg vel slenge med at du burde skaffe deg Trainer som førstegangs fly. Kjipt å "knuse" en "Scale" modell....Kun ett tips!
Skrevet 27. juni 2003 21 år Noen som vet hvor jeg kan finne "store" modell fly? tenker på 737'er osv.. Hadde vært litt gøy å se hvordan de er Mvh,
Skrevet 28. juni 2003 21 år Tja, Her er en 737-modell... Finnes også modeller med ekte jetmotorer, så som denne ... Et søk på f.ex Google fixer det meste...
Skrevet 28. juni 2003 21 år Noen som vet hvor jeg kan finne "store" modell fly? tenker på 737'er osv.. Hadde vært litt gøy å se hvordan de er Mvh, Mannen med de absolutt råeste airliner-modellene er Peter Michel. Han har følgende "leker" i hangaren sin: Airbus A330 i US Airways, Thai, Emirates, og Hapag-Lloyds farger. Airbus A340 i Royal Brunei sine farger. McDonnell Douglas MD-11 i Alitalia, Garuda, og Aero Lloyd sine farger. Modellen er 3,82 meter lang, har et vingespenn på 3,23 meter, og flys med en turbin i halen som har 13 kg. thrust. Denne fås forøvrig som byggesett. ...og mye mer til.... Se selv på hjemmesiden hans HER.
Skrevet 29. juni 2003 21 år ....og siden dyre modellfly var nevnt, sp kan jeg jo vise noen bilder fra et uoffisiellt "jet-treff" i Sandefjord igår, hvor ikke alle hadde en like bra dag.....
Skrevet 29. juni 2003 21 år Ai, ai, ai. Det der så dyrt ut. Dersom noen er interessert i modellfly, har jeg noe greier til salgs. Jeg skal legge det ut under "Kjøp og Salg" etter hvert.
Skrevet 1. juli 2003 21 år Forfatter Fant denne siden. Lurte på for de som kan litt mere svensk enn meg, om det virkelig var med den futuba radioen, de 5 servoene og motoren? Og hva koster det i frakt og toll fra sverige til norge?
Skrevet 1. juli 2003 21 år Fant denne siden. Lurte på for de som kan litt mere svensk enn meg, om det virkelig var med den futuba radioen, de 5 servoene og motoren? Og hva koster det i frakt og toll fra sverige til norge? Hei, her kan nok jeg hjelpe "Komplettera med 4-kanals radio med 5 servo och motor" Det betyr at du må kjøpe det i tillegg. Vet ikke hvor mye det koster i toll og andre "Norske ikke EU" avgifter, men jeg kan evt ta det med på en reise over til Norge en gang hvis du skal kjøpe det. Så slipper du den biten
Skrevet 1. juli 2003 21 år Forfatter Okei, "kompletera" ligner jo litt på "komplett" da takk for hjelpen!
Skrevet 1. juli 2003 21 år ...og modellfly-utstyr er tollfritt, men man må betale moms (24%) på totalsummen inkl. frakt...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.