Skrevet 21. juni 2003 21 år I siste nr. av Flynytt står det flere artikler som jeg synes virker som dårlig nytt for små-fly miljøet på Østlandet. Det er uenighet om Kjeller flyplass. Ordføreren ønsker å legge den ned! I tillegg er det snakk om at Gardermoen vil slutte å tilby General Aviation Hangarer. Etter dette sitter jeg igjen med et inntrykk av at det går feil veg med flymiljøet I USA er jo situasjonen ganske motsatt: Det er masse små flyplasser, som gir mange "reise muligheter" for småfly. Riktignok vet jeg ikke hvor populært det er at småfly lander på JFK Intl. Men jeg synes at antall flyplasser og flymuligheter i Norge burde økes, ikke minskes! Imidlertid går det ikke bare riktig veg i USA. Leste at Meigs Field er blitt spadd opp! Men dette er en ypperlig mulighet til å gjøre Kjeller til den nye default-flyplassen i FS2004! Kjeller kunne bli verdenskjent! Vel det er lov å håpe... Vel det var mine saklige tanker om tilstanden til flymiljøet på Østlandet. Ønsker alle med-simmere god sommerferie og happy flying! MVH Arvid Wold
Skrevet 21. juni 2003 21 år Ønsker alle med-simmere god sommerferie og happy flying! MVH Arvid Wold Jo, takk det samme God sommer alle sammen
Skrevet 21. juni 2003 21 år Forfatter Det var gode nyheter! Forhåpentlig har det kommet en avklaring om Kjeller da... For det går jo noen uker mellom magasinene henter stoff og de kommer i trykken, så det er lov å håpe...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.