Skrevet 15. juni 2003 21 år Tjohei, har bare et spørsmål. Hva bør jeg laste ned/kjøpe for å få alt mer virkelig i spillet? Jeg prater da om trafikk i lufta og på flyplasser, om passasjerer som kommer på flyet, og at jeg tanker fuel, om at jeg kan gå bak i kabinenen osv osv.
Skrevet 15. juni 2003 21 år Du finner mange fine paneler, og fly her på Flightsim.no, og ekstra utstyr. Du kan laste ned prgrammmer. Gå til Tilleggsprgrammer i Filblioteket. Der du finner mange ting. Du kan laste ned program some heter Traffic Tools. Dette er for AI traffic. AI traffic er andre fly i lufta, og på bakken. Det finnes et eget AI forum. Stikk innom så får du mange tips. Hvis du vil kjøpe boeing fly, så anbefales www.ariandesign.com Liker du store fly, da Boeing , så anbefales www.meljet.com. Her et det Gratis. Ellers så har du avsim.com og Flightsim.com Det er også et program som heter FS traffic. Dette er biler på bakken, og busser og nærmest alt som kan krype og gå, så her er et fint program. Skal du bevege deg rundt i flyet, gjør du som mange. Du laster ned Active Camera. Med det så kan du bevege deg rundt i flyet. Jeg har enda ikke sett et program eller tilleggspakke som gjør at passasjerer kan GÅ til flyet. Egentlig så kan jeg ramse opp mange flere ting, men da blir det så mye å skrive. Men har du en start, så får du bare spørre hvis noe er uklart. Velkommen skal du være. Ådne
Skrevet 16. juni 2003 21 år Det er også et program som heter FS traffic. Dette er biler på bakken, og busser og nærmest alt som kan krype og gå, så her er et fint program. Er det gratis? Hvor finner jeg det?
Skrevet 16. juni 2003 21 år Og får å gå bak i kabinen må også den være modellert, og det er heller få fly som er det. Meljet har i vertfall
Skrevet 17. juni 2003 21 år Det er også et program som heter FS traffic. Dette er biler på bakken, og busser og nærmest alt som kan krype og gå, så her er et fint program. Hei. Jeg ville bare minne om at FS Traffic ikke er et program som genererer dynamisk scenery, kun AI-fly. Det er altså 'konkurrenten' til Ultimate Traffic. Jeg har fremdeles ikke kjøpt sistnevnte, men jeg tipper det er en del bedre enn FS Traffic.
Skrevet 17. juni 2003 21 år Skal du bevege deg rundt i flyet, gjør du som mange. Du laster ned Active Camera. Med det så kan du bevege deg rundt i flyet. Hvor kan man laste ned det programmet?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.