Skrevet 14. juni 2003 21 år Hvorfor begynner ikke sommeren i FS før den 21 juni? Vi har da IKKE Isbjørner i gatene lenger!
Skrevet 14. juni 2003 21 år fs legger vel årstidsdefinisjonene etter sommersolverv, vintersolverv, vårgjevndøgn og høstgjevndøgn. i tillegg er det en glidende overgang. i april er det mindre snøtexturer enn i mai osv. Jan Roar Rød
Skrevet 15. juni 2003 21 år Hvorfor skulle det være før? Nå er det 15. juni, og har fremdeles ikke sett snutten av noe sommer... For ikke så mange dager var det i Hammerfest meldt 2°C og sludd... Syns M$ sin dato treffer hodet på spikeren jeg
Skrevet 15. juni 2003 21 år For å si det slik.....det er med lett hjerte jeg og familien drar på Sunwing Mallorca på tirsdag.....
Skrevet 15. juni 2003 21 år Ei i klassen min som bor i Hammerfest sendte meg en sms i går som var: "Hei. Takk for det, men her er det ingen sommer. Det snør her. Snakkes i August. Ramona"
Skrevet 15. juni 2003 21 år Hei alle hjemme.. Skal ikke strø salt i sårene men her i Houston er det rundt 35C og sol... Skal fyre opp Cessnaen nå og finne et sted for en sen frokost... eller tidlig lunch... Er noed tordenbyger over College Station så jeg får holde øye med dem utover dagen..! Jeg skal komme til Norge i juli med min bedre halvdel så dere får fikse sommeren til da... Hei så lenge... Dag
Skrevet 15. juni 2003 21 år Forfatter Ja, jeg er enig i at sommeren lar vente på seg, men skal jeg fly i dag, får jeg ikke brukt sommertexturen, som jeg har lastet ned fra en viss fil..., det var bare derfor. Ellers tror jeg formelt at sommeren har startet også i Norge!! (over skyene er det en )
Skrevet 15. juni 2003 21 år Sommeren er nok i gang ja. Slenger inn et lite sommerbilde jeg tok i Saltstraumen på fredag. Saltstraumen
Skrevet 16. juni 2003 21 år For å si det slik.....det er med lett hjerte jeg og familien drar på Sunwing Mallorca på tirsdag..... -------------------- Sander Johansen Flygeleder Oslo ATCC ATCO 87th Stray Dogs http://www.87th.org/ Climb like your life depends on it...cuz it does... Jeg tror det skal stå= http://www.87th.org.
Skrevet 16. juni 2003 21 år Flott bilde Børge... Slenger inn et lite sommerbilde jeg tok i Saltstraumen på fredag. Da ble det "background" på PC'en så jeg kan mimre litt... Dag
Skrevet 16. juni 2003 21 år Takk. Ja det var virkelig fint å være der den kvelden. Men du verden så mange måker det var der. Mye fisk å få .
Skrevet 16. juni 2003 21 år For å si det slik.....det er med lett hjerte jeg og familien drar på Sunwing Mallorca på tirsdag..... -------------------- Sander Johansen Flygeleder Oslo ATCC ATCO 87th Stray Dogs http://www.87th.org/ Climb like your life depends on it...cuz it does... Jeg tror det skal stå= http://www.87th.org. Jada....jeg vet det, men får ikke endret til noe annet enn det jeg nå har gjort...p.g.a de IMHO noe konservative 50 tegn tilatt for sig
Skrevet 16. juni 2003 21 år Sommeren er nok i gang ja. Slenger inn et lite sommerbilde jeg tok i Saltstraumen på fredag. Saltstraumen Saltstraumen er fin... har ein kamerat som nylig dykka der.... Han seier han skal opp igjen til neste år... trur eg blir med han då... Meget flott bilete forresten... Og JO sumaren er nok her igjen. Eg har i allefall hatt min første dukkert i sjøen (Utene open-cell drakt) i går hehe
Skrevet 17. juni 2003 21 år [sitat Saltstraumen er fin... har ein kamerat som nylig dykka der.... Han seier han skal opp igjen til neste år Han må ha med seg mye luft tydligvis......
Skrevet 17. juni 2003 21 år Sommeren er også kommet til Danmark. Vil nok snart hoppe i bølgen blå som der står i vor nationalsang...
Skrevet 17. juni 2003 21 år Har vært på bølgan blå allerede.. Det svir.. I foregårs var jeg ute i 4 timer, og i går ble det heile 11 timer! Jeg og ei la ikke merke til tiden i det hele tatt.. Rett og slett nydelig vær.
Skrevet 17. juni 2003 21 år Sommeren er også kommet til Danmark. Vil nok snart hoppe i bølgen blå som der står i vor nationalsang... Ja sommeren er kommet i trøndelag også Men gunbjørn, bjørn idar og jeg skal til danmark så da får vi se hvor varmt det er
Skrevet 19. juni 2003 21 år Skal ikke si at sommeren ikke er kommet til Trøndelag nei. Når det gjelder sommeren i fs så skulle den vell ha startet tidligere i sør enn i nor, stor forskjell der
Skrevet 19. juni 2003 21 år Tja.. Det er litt forskjellig ja i går var det 28 grader og sol og nå regner det og er 18 grader...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.