Skrevet 13. juni 2003 21 år Heisann alle sammen! Ja, imarra er det åpen dag på Torp/Sandefjord. Skal si jeg gleder meg. Noen andre som skal ditt fra vestfold eller telemark som er her på flightsim.no? Håper jeg ser noen herifra. Det blir pølser og brus Og masse show med gamle fly og visning i tårnet og mye annet fly ting.
Skrevet 13. juni 2003 21 år Hm! Skal vi se... Vinstra-Sandefjord... NAF bok, NAF bok..hvor har det blitt av deg? Forresten, hvilket klokkeslett?
Skrevet 13. juni 2003 21 år Åpen dag er fra 13:00 til 16:00... ....og for å sitere en hysterisk morsom liten gamling på Farnborough 2002: "Have your bag's ready for inspection, and you'll get through a lot faster!" Alle besøkende som vil ut på oppstillingsplassen eller se den nye utlands-terminalen må belage seg på å gå igjennom sikkerhetskontrollen.... ...så legg lommekniven, håndgranatene, og pumpehagla igjen hjemme... Se forøvrig mer info på Torp sin hjemmeside... ...og ja, jeg skal forøvrig dit... Kommer vel til å holde meg et sted mellom modellflyene mine og de-icerbilene.... Er akkurat ferdig med å "preppe" den langt ifra ferdige Stealthfighteren min for utstilling...
Skrevet 13. juni 2003 21 år Forfatter Da må jeg ta ett bilde av oss. Kommer til å være der fra begynnelsen og til slutt. Gleder meg . Ingen andre folk som skal til torp imarra? Kom igjen da.
Skrevet 14. juni 2003 21 år Jau.. Da var den dagen overstått, og været var nydelig... Dakotaen fikk flydd mange turer, og dro inn en liten formue... Selv holdt jeg meg stortsett i nærheten av modellflyene mine, og der traff jeg på en og annen flysimmer (som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på i farta..) Var artig å se at interessen for de utstillte modellflyene var enorm, og folkemengden ble ikke mindre da vi ved flere anledninger startet opp jetmotoren i den største modellen, en 1:6,8 skalamodell av jagerflyet Rafale, og takset rundt på plassen... Det blir skikkelig skala når både lyd og lukt matcher utseendet på flyet..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.