Skrevet 13. juni 2003 21 år Til dere som er fra Bodø og rundt der, så har Norsk Luftfartsmuseum " Luftsportens dag " Søndag 15. juni 2003 kl. 11.30 - 16.00 Og det er væravhengig som alt annet her i Bodø ..;-)
Skrevet 13. juni 2003 21 år Jeg bor 5min med sykkel unna, så jeg kan møte opp der når som helst. Greit at jeg tar med en venn???
Skrevet 13. juni 2003 21 år Tom har minibuss!! så betaler du godt så henter han deg kanskje. Ser ut til at jeg må fræs en tur til museet også
Skrevet 15. juni 2003 21 år Flydagen er over; F-16, to fallskjermløft fra Sea King (hadde gleden av å hoppe på ett av dem), "pick-up" demo, småflyging,aktiviteter for barn osv osv. Et hyggelig lite arrangement (-:
Skrevet 15. juni 2003 21 år hvor bor du ? .. kan altids få sitte på vet du .. Ikke det som er problemet. Var ikke i Bodø i dag, og jeg hadde ikke mulighet til å komme meg tilbake til den tid. Tenkte først på buss, men da måtte jeg først dra til Tverlandet og hoppe på der. Så da ble det bare til at jeg sov litt ekstra i dag .
Skrevet 16. juni 2003 21 år Forfatter Fikk filmet litt da Sea kingen hovret rett ved meg , men har ikke lyd på kameraet . Har noe andre brae bilder av den også, Skal legge dem ut as soon as posibel ...
Skrevet 16. juni 2003 21 år Flotte greier Tom Jonny. Så får jeg som gikk glipp av det også se hvordan det var .
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.