Tom Jonny Pettersen Skrevet 2. februar 2000 Skrevet 2. februar 2000 Hei alle sammen jeg har fått en forespørsel om å få i gang ett treff i Bodø igjen, de som vil være med kan sende meg ett mail. Jeg har plass som vanlig med kaffe og røyke muligheter.. seff for ikke røykere også. ------------------ Tom jonny Pettersen LN-TJP caravelle Siter
Roald Hansen Skrevet 2. februar 2000 Skrevet 2. februar 2000 Fint, Tom Jonny! Skal vi bli enige om at vi som er interessert sender deg mail, og når alt er klappet og klart legger du møtested og -tidspunkt ut under denne strengen? Hilsen Roald Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 2. februar 2000 Forfatter Skrevet 2. februar 2000 Jeppers alt info om møtetidspunkt kommer under denne strengen.. Men ett spørsmål som gjelder alle, har noen en maskin som vi kunne ha fått låne på dette møttet som innholder FS98 og FS2000 på, det er lettere å vise hva som skal gjøres en å prate om det hvis noe skjønner meg da?? ------------------ Tom jonny Pettersen LN-TJP caravelle Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.