Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! har hatt meget dårlig erfaring med Multiplayeren nå i det siste. Blir stadig koplet ut, eller maskinen min går helt i stå. Da får jeg en helt blå skjerm og en merkelig during hele tiden. Har ikke noe annet alternativ enn å restarte hele maskinen. Dette skjedde meg i går kveld bare 40nm fra Gardermoen etter en flytur fra Kastrup sammen med en annen. Meget irriterende. Fikk samme problem nå i kveld også. En ting til som er meget merkelig. Det var 2.stk av oss som skulle lande på Kastrup. Vi kom ikke fra samme flyplass. Den andre landet føre meg, og jeg landet litt senere. Taxet og parkerte ved siden av han. Han så ikke meg i det hele tatt. En stund etterpå så ser han jeg lander etter at jeg hadde parkert ved siden av han. Forstå det den som vil. Jeg forstår det ikke.

Skrevet

Utifra det du skriver her vil jeg nok tro at du har en dårlig forbindelse til serveren. Serveren pinger alle maskiner som er oppkoblet noen ganger i minuttet, og om dette gir dårlig resultat vil du bli koblet ned.

Om du noterer deg klokkeslettet neste gang du blir koblet fra og sender meg en mail kan jeg bla litt i loggen for å se om det står noe der om hva som skjedde.

Skrevet

Hei Dag

Det er greit nok det, at forbindelsen kan være dårlig. Jeg har både Telenor ISDN og Tiscali. Det som forundrer meg, er at Tiscali har vært den beste oppkoblingen mot Multiplayeren. Men har du noe forklaring på dette som jeg skrev til slutt?

En ting til som er meget merkelig. Det var 2.stk av oss som skulle lande på Kastrup. Vi kom ikke fra samme flyplass. Den andre landet føre meg, og jeg landet litt senere. Taxet og parkerte ved siden av han. Han så ikke meg i det hele tatt. En stund etterpå så ser han jeg lander etter at jeg hadde parkert ved siden av han. Forstå det den som vil. Jeg forstår det ikke.

Skrevet

Noen skikkelig forklaring har jeg nok ikke. Jeg vil tro at dette skyldes noe data som på en eller annen måte er blitt forsinket ett eller annet sted. Om dere er mange inne på serveren blir det etter hvert mye data som sendes mellom hver av dere. Husk at dere hele tiden sender data om høyde fart osv. til alle som er koblet på serveren, og om en av dere sitter med modem e.l. vil jeg nok tro at vedkommende kan oppleve noe slikt som dette.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...