ståle brendstuen Skrevet 1. februar 2000 Skrevet 1. februar 2000 Hei. FLYR FS 2000. Hvordan finner jeg frekvensene til vor ndb slik att jeg kan navigere som jeg gjorde i fs nav? ------------------ Siter
SH Skrevet 2. februar 2000 Skrevet 2. februar 2000 Du går på map- wiev, og trykker på det nav hjelpemiddelet du vil ha frekvensen til, og vips, så har du info om frekvens, høyde, morse,osv. Har du instalert patch filen (som kan lastes ned her på flightsim.no), kan du også trykke i flightplanner på den aktuelle navigasjonsenheten, og få samme info som på map. Siter
ståle brendstuen Skrevet 2. februar 2000 Forfatter Skrevet 2. februar 2000 takk for tipset,kan du og si meg hvilke funksjoner nav1 og nav2 skal dekke? Siter
SH Skrevet 3. februar 2000 Skrevet 3. februar 2000 Det finner du informasjon om i help - fila, og i "pilot- handbook" som fulgte med fs2000 [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.