Skrevet 6. juni 2003 21 år Kanskje Dag var inne å fikset noe på siden, eller oppdaterte serveren, vedlikeholdt den? Hvem vet...
Skrevet 6. juni 2003 21 år Våre servere står plassert hos Kvalito IT i Oslo. I går kveld ble flere servere der hacket (ikke våre) med det resultat at nettet dere falt fullstendig sammen. Dette har de jobbet med å rette opp i snart et døgn nå, men nå ser det ut som om ting er begynt å komme på plass igjen. Dette beklager de, og det samme gjør jeg...
Skrevet 6. juni 2003 21 år Du er nok ikke den eneste. Jeg har ikke tall på hvor mange mailer jeg har fått i dag med spørsmål om hva som skjer.
Skrevet 6. juni 2003 21 år Det må jo være like hyggelig som plagsomt egentlig. Du bør ta det som et komplimang at mange ikke klarer seg en dag uten siden din....
Skrevet 7. juni 2003 21 år Heh, joda, satt med abstinenser med en "hva skjer" mail men angret meg og den gikk i bosset isteden Uansett, fint at jeg fikk dosen min idag i hvertfall
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.