Jens Eftang Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Hei! Håper på stor trafikk til og fra Gardermoen, søndag kl. 20,i forbindelse med praktisk controller-test. Siter
Jens Eftang Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Skrevet 4. juni 2003 morn igjen! Det er selvsagt FRA kl. 20 og utover Igjen, håper på mange fly inn og ut av Gærningmoen denne kvelden! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Jeg kan nok dessverre ikke være med, men du får ha lykke til Siter
Kristian B.bood Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Hører dere det folkens? Luftrommet rundt Oslo/Gardermoen er åpent for "normal" trafikk! Da kan vel alle dere som klaget over stengt luftrom ved siste CPT komme å fly nå da vel? Ja, denne gangen er alle velkommen ... Jeg kommer nok en tur jeg også, hvis det ikke sånn plutselig skulle dukke opp noe Kristian B. Siter
Jens Eftang Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Skrevet 5. juni 2003 Jada, det er helt riktig, alle som vil kan komme innom. Jeg tror det bare er når det er CPT til den høyeste rankingen, senior controller, at man må ha avtalt med testleder på forhånd. Men det er det altså ikke nå, så alle som vil er hjertlig velkomne! Kom innom en tur på gardermoen, søndag fra kl. 20, folkens!! Siter
Jan Kristiansen Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Helt korrekt, Ingen restriksjoner på Søndag så kom igjen ta en flytur på Søndag og yte din hjelp slik at kandidaten kan komme gjennom å få sin nye rating. Siter
Jens Eftang Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 Okei, folks, da var testen over. Takk til dere som stilte! Det gikk relativt greit, men ca 10 fly i løpet av de to timene var i minste laget for å få testen såpass vanskelig som den skulle være, så det blir en oppfølgingstest seinere med mere trafikk. Håper flere har anledning til å stille da! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.