Skrevet 3. juni 2003 21 år My Traffic vs Ultimate traffic...Hva anbefaler dere ? Har tilbud om å kjøpe en brukt cd vers av My Traffic 02,for 150 kr.Burde jeg slå til eller ? ?..
Skrevet 3. juni 2003 21 år UT! Har My traffic no, og det er ikke noe særligt spør du meg. UT har mye bedre og mere modeller en MT, bedre repaints og mye mere flightplans.. + at de er basert på ekte tider.. det tror jeg ikke My Traffic sine er akkurat!... Og UT koster jo ikke mere en rundt 200kr heller.. (tenker i forhold til My Traffic som du kunne ha kjøpt for 150)
Skrevet 3. juni 2003 21 år Forfatter Hmmm..syntes å ha hørt at My Traffic hadde virkeligbaserte ruter..Får ta en avgjørelse i løpet morgendagen..Er det forresten scandinaviske selskaper i My Traffic 02 ?
Skrevet 3. juni 2003 21 år Paintene er også dårlige og meget slurvete. Logoer som er satt feil vei pga de ike har giddet å lage to versjoner bl.a
Skrevet 4. juni 2003 21 år Kjøp UT. Selfølgelig er det noe småfeil i UT også, men det kommer seg har de lovet oss. Alt blir bedere med oppdateringer o.s.v
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.