Jan Kristiansen Skrevet 29. mai 2003 Skrevet 29. mai 2003 Vel da ser det ut til at ProController`s tid på VATSIM snart kan være over. Det diskuters nå i VATSIM hvor mye lenge ProController som radarclient skal tillates benyttet på VATSIM sine servere. Årsaken er - Nye ASRC ser nå ut til å ha tatt over som Radarclient for de fleste på VATSIM.net. Jeg kan ikke si Dere hvor mye lenger ProController kan benyttes - det kan være 60 dager - 120 dager, men en ting er sikkert, ProController`s tid på VATSIM vil være over om kort tid. (UFFFDAAA..) Siter
O85_ Skrevet 29. mai 2003 Skrevet 29. mai 2003 Uff da! Jeg som ikke har satt meg helt inn i ASRC Som sikkert noen her vet så har jeg gått på folkehøgskole de siste 10 mnd, så jeg lurte på om noen ville ta seg litt tid og gi meg litt opplæring og testing av programmet Noen som kan være behjelpelig? Siter
Sondre Aabø Skrevet 29. mai 2003 Skrevet 29. mai 2003 Jeg kan være hjelpe jeg men da må du være online som OBS på ENGM når jeg er online. Kan tenkes at jeg skal sitte i helgen, ikke på søndag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.