Skrevet 25. mai 2003 21 år her er ett gammelt og morsomt klipp jeg fant på kameraet mitt. det var når Antonov (verdens største transport-fly) var i tromsø i forbindelse med Kursk-ulykken. Last ned filmen og gi din kommentar :PP Antonov
Skrevet 25. mai 2003 21 år Flott film !..... bringer tilbake minner dette, eller hva Lorentzen ? Men er ikke den største, den på filmen er An-124, den største er An-225
Skrevet 25. mai 2003 21 år Forfatter jeg vet, men den på filmen er jævlig svær den også *unnskyld ordbruken*
Skrevet 25. mai 2003 21 år Forstår deg godt jeg Har selv vøri inne i en på ENGM så derfor jeg skrev til Lorentzen over hehe
Skrevet 25. mai 2003 21 år Forfatter jeg har en film liggende hjemme av en Galaxy, men det er på ett gammelt videokamera av vhs-format, så den blir nok ikke lagt ut
Skrevet 25. mai 2003 21 år Nei dæven, har du stått opp fra vinterdvalen?? Tøff film, regner med det er fardin som har tatt den, siden det er fra jobben hans.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.