Skrevet 23. mai 2003 21 år Leste i avisen for 2 min. siden i Aftenposten. Da jeg kom til side 9, så jeg en reklame (påstander i mine øyne, men men)om at de var det flyselskapet i europa som er nr.1 i lave priser, nr 1 i til angit tid og nr 1 i servce... Jeg stusset litt over de faktaene og lurer på hva dere syns (helst se i avisen hvis dere kan).
Skrevet 23. mai 2003 21 år Hehe.. billige er de, og de holder sikkert rutetida si godt, men service nivået deres kvalifiserer neppe til en gullmedalje
Skrevet 23. mai 2003 21 år Okey, bare for å få en ting klart: Ryanair er ikke spesielt BILLIGE! Jeg drar til Stockholm neste helg, og fra Landvetter til Bromma med Malmö Aviation kostet det 499 SEK tur/retur. Fra fredag til søndag. Fra Torp til Skavsta, som ligger 100km fra Stockholm kostet det 1599 NOK tur/retur. Selv om det sto i annonsen at det kostet 69 NOK én vei! BULLSHIT!!! Har reist med Ryanair mange ganger og forsinket er de nesten alltid! Servicen er til å kaste opp av! De bare går rundt med de sure meggefjesene dems og hvis du ikke kjøper en baguette til 90 NOK, gidder ikke de å snakke med deg mer! Ha en fortsatt god dag! Vennlig hilsen Aleksander Berge
Skrevet 23. mai 2003 21 år Sure meggefjes? Må ha vært uheldig du da... De fleste Ryanair-CA'ene er svært så hyggelige... ...når de er på bakken...
Skrevet 23. mai 2003 21 år Forfatter Har selv aldrig fløyet med dem, men blir ikke fristet til det når jeg hører om hva slags sercice man kan vente seg...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.