Skrevet 22. mai 2003 21 år Skal reise til Australia til høsten. Avreise SK 479 til Kastrup, Videre med SK 973 til Singapore, derfra med Singapore airlines SQ 235 til Brisbane. Tilbake 14 dager senere med Singapore airlines via Singapore til Heathrow og SAS fra London til ENGM. Noen som vet hvilke flytyper SAS og Singapore airlines benytter på disse lange rutene? Gleder meg skikkelig ti l denne turen og håper at ikke SARS og terrorister ødelegger hele opplegget. Mvh Per
Skrevet 22. mai 2003 21 år SAS flyr A340-313X om jeg ikke tar feil, Singapore Airlines vet jeg ikke Gled deg! skal selv til østen om en mnd!!
Skrevet 22. mai 2003 21 år Nope. De bruker bare 747-400, for passasjer belegget til London er gjennomsnittlig 80% full (rett meg om jeg tar feil). Så det trengs en stor fly for hver gang. Omsider så har Singapore 3 daglige flygninger til London
Skrevet 22. mai 2003 21 år Det er bare å glede seg til den turen med Singapore Airlines! En fornøyelse å fly med de, det eneste selskapet hvor timene flyr behagelig unna..
Skrevet 23. mai 2003 21 år For å sjekke flytyper og lignende når flightnummer er kjent, gå til Amadeus. Der finner du stort sett alt du trenger å vite. Mvh, Thomas.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.