Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Følgende stillinger er ledige:

Webmaster(prioritet:høy)

Painter(prioritet:høy/middels)

Kontaktperson(er)(prioritet:middels)

Fleet manager(prioritet:lav)

Route manager(prioritet:lav)

Bare spør hvis dere lurer på oppgavene.

Skrevet

Var det en spydighet? Eller var det ikke? Kunne ikke bestemme meg... ""

En liten "test", noe som jeg satt sammen i går ligger her

Bare en test, altså...

Skrevet
Det holder vel at du holder liv i en av disse trådene dine vel? Behøver ikke stille samme spørsmålet i alle trådene..

Hvem er det du snakker til?

Greit å kunne sitere folk slik at vi vet hvem du prater til.

Mitt spørsmål var ikke ment som en spydighet, men er veeeldig nyskjerrig på om det går bra.

Håper dere får det til Vegard.

ps du bør vel kansje legge ut litt mer en bare "sidene er under utvikling" Har du ikke fåt fatt i en webmaster da?

Skrevet
Hvem er det du snakker til?

Siden posten jeg refererte til var rett over min så antok jeg at de fleste skjønte at det var den jeg viste til. Ingen andre har spurt, så da var det vel bare du som ikke skjønte det.... ""

Skrevet

ps du bør vel kansje legge ut litt mer en bare "sidene er under utvikling" Har du ikke fåt fatt i en webmaster da?

Nå har ikke jeg hatt så mye tid i helga, så det er ikke så mye på siden ennå. Men til uken tenker jeg at det blir mer! ""

Skrevet

Jeg la ut det første bildet på siden. Plass er ikke noe problem. Vi finner evt. et annet sted å hoste siden på senere.

Se home.no/michael8210/pics/index.htm

Skrevet

Fortsatt; mye lettere dersom du bruker URL'en jeg sendte deg. Bildet er allerede oppdatert 5 ganger siden du la det ut ""

På denne måten slipper du hele tiden å UL'e ett nytt bilde. Dette er en kjent webdesign teknikk for å spare tid.

PS! Har logget på forumet deres og åpnet en ny tråd der. Slik kan vi kanskje fortsette praten om WEB der. Kan gjerne hjelpe dere litt, men kan ikke bli noen Ass.Webmaster ""

Er for travel til det; har mange prosjekter på gang rundt om i Cyberspace.

Skrevet

Vel det virker som om oppdateringen på webben er noe treg. Dere har nå ett bilde der med to A'er så det skulle være i orden.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …