Skrevet 20. mai 2003 21 år Hei! Bare lurer på om noen kan fortelle meg hva som har skjedd med VNoAF jeg... Kristian B.
Skrevet 20. mai 2003 21 år Tja, tror det kun er Andreas Skotner som vet det, men det ser jo ut til at abonnementet er utløpt for domenet eller noe slikt. Men det har visst også vært noen problemer de siste ukene, har kun virket i noen få tilfeller av og til. Det virket i går.
Skrevet 20. mai 2003 21 år La merke til en liten ting på VNoAF sine sider: Tenkte jeg skulle stemme på den poll'en som er på fremsiden hvor man skal angi alder, men da jeg skulle stemme fikk jeg beskjed om at jeg måtte være medlem/pålogget for å stemme. Så klikket jeg meg inn på "bli medlem" og der må man altså fylle inn fødselsdato for å bli medlem. Og da lurer jeg; Hva er vits med den poll'en? Bare en liten unødvendig tanke fra Sandnes
Skrevet 21. mai 2003 21 år Forfatter Hmm, ja, litt rart kanskje, men alderen du oppgir er ikke synlig for noen uten tilgang til admin sidene. Kun de med sec.lvl 3 eller høyere kan se alderen/telefonnummer med mer på pilotene som er medlem i VNoAF. Kristian B.
Skrevet 21. mai 2003 21 år Tror poenget ikke var å se alderen på besøkende, men å se gjennomsnittsalderen i VA'et.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.