Skrevet 20. mai 2003 21 år Etter det jeg tror, kommer det enten i kveld eller i morgen, siden Project AI og Flight1 sine sider er nede for øyeblikket
Skrevet 20. mai 2003 21 år Ok.Men Flight1 sin side er da ikke nede?? oki, kom inn der nå jeg da men, men tidligere i dag har jeg ikke kommet inn på dem men
Skrevet 20. mai 2003 21 år Det var snakk om ca.2uker. Hørte ihvarfall det. Men jeg venter på det Store
Skrevet 21. mai 2003 21 år Forfatter Var det ikke lagt ut en liste over hvilke selskaper som er i pakken ? Noen som husker om de har tatt med Sas,Norw,Braa,Widerøe ?
Skrevet 21. mai 2003 21 år Jada, Ken-Robert, de er alle der! Følg linken til UT på forsiden her og gå inn på deres forum, øverst finner du full oversikt over alle selskap. Vi gleder oss alle to the big release!
Skrevet 24. mai 2003 21 år Litt nytt on Ultimate Traffic "release date" finner der her: http://www.simforums.com/forums/display_topic_threads.asp?ForumID=14&TopicID=3877&PagePosition=1 Etter hva man kan lese, er den vel ganske snart på "Short Final", får håpe det i allefall.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.