Skrevet 14. mai 2003 21 år Hei! Er det noen som kan anbfale noen brae, helst ikke så store, nedlastinger(FS2002 pro)? Må vere freevare
Skrevet 14. mai 2003 21 år Kan den Administerende direktør'en utdype spørsmålet sitt litt bedre?Så skal vel du få tips fra oss
Skrevet 14. mai 2003 21 år Forfatter Hva som helst(ikke så mye vits med paneler uten fly). Det hadde vert fint med noen nye fly.
Skrevet 14. mai 2003 21 år Prøv å se litt på disse Vegard: www.meljet.com www.projectopensky.com www.projectairbus.com
Skrevet 15. mai 2003 21 år Forfatter Jeg vet det, men hva på de sidene er best? Jeg hater å bli skuffet over add-ons etter lang nedlastingstid.
Skrevet 15. mai 2003 21 år Hva som er best..?Blir vel litt vanskelig for meg å svare på.Du kan jo begynne med å gå inn på Meljet sin side.De flyene er utrolig bra til å være Freeware. Har du treg linje eller noe sånt..siden du er så kritisk til å bruke tid på nedlastning? Lykke til..
Skrevet 15. mai 2003 21 år Hvis du har bra maksin er meljet 777 et bra alternativ. Alle posky sine fly er bra, men A330 er ikke akkurat det beste, hvis du skjønner
Skrevet 15. mai 2003 21 år Forfatter Har du treg linje eller noe sånt..siden du er så kritisk til å bruke tid på nedlastning? Ekstremt treg.
Skrevet 15. mai 2003 21 år Forfatter Hvis du har bra maksin er meljet 777 et bra alternativ. Alle posky sine fly er bra, men A330 er ikke akkurat det beste, hvis du skjønner Har prøvd mange meljet-fly, men har litt dårlig minne for dem...
Skrevet 15. mai 2003 21 år Dårlig minne fra Meljet sine fly ? ?..Hva slags dårlige minner har du i fra de da?Det er noe av det beste som er innen freeware fly.
Skrevet 16. mai 2003 21 år Forfatter Han mener at han har for lite RAM for å kjøre 777'en på FS... Riktig. Jeg kan foresten ikke kjore 747 heller...
Skrevet 19. mai 2003 21 år Dette har det vært mange spørsmål om tidligere også, så du kan jo forsøke et søk. Ellers har jeg anbefalt Falcon 50 et par ganger. Et flott fly, som du finner enten på avsim.com eller flightsim.com.
Skrevet 19. mai 2003 21 år Siden du har så lite ram at du ikke kan kjøre 747'en engang så er det vanskelig å finne noe.
Skrevet 22. mai 2003 21 år Kanskje? Tør jeg spørre om din RAM/CPU? Anbefaler spesielt Posky's og Meljets fly..
Skrevet 22. mai 2003 21 år Du aner ikke hva da har av Ram/cpu ? Høyre klikk på my computer/min datamaskin på skrivebordet-Properties.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.