Skrevet 12. mai 2003 21 år Gamle bilder av folket i stemning på Jacob Aal brakte tanken om et møte før sommeren. Kanskje vi t.o.m. kunne ha et utendørs med dertilhørende utepils? Kaster ut følgende datoer; ons. 28/5, ons. 4/6, tor. 5/6, ons. 11/6 eller fredag 13 juni. Kanskje høvdingen sjøl har en Oslotur i denne perioden? Derfor alle støttekontaktene til Dag: gi tilbakemelding hilsen Bernt, innpisker PS alle er velkommen
Skrevet 12. mai 2003 21 år Jeg er iallfall i Oslo i perioden 17-19 (evt 20) juni.. i forbindelse med en spottertur til Arlanda
Skrevet 14. mai 2003 21 år Bra tiltak! Litt tidlig å si hvilken dato som passer men onsdag 4. juni høres veldig bra ut for min del!
Skrevet 15. mai 2003 21 år Jeg er iallfall i Oslo i perioden 17-19 (evt 20) juni.. i forbindelse med en spottertur til Arlanda kult ,da! Jeg skal besøke søskenbarnet mitt på ESSA, i den tida. han jobber i west Air Sweden!
Skrevet 15. mai 2003 21 år Jeg har ikke planlagt noen tur akkurat nå. Men om dere bestemmer dere for en dato skal jeg se hva jeg kan få til. PS - Fredager er vanskelige dager å få tak i billige billetter...
Skrevet 15. mai 2003 21 år PS enda "vanskeligere" å finne billige billetter hjem på søndager, er da "alle" skal hjem
Skrevet 16. mai 2003 21 år Forfatter Hva med onsdag 18. juni i uke 25 ? Da er det tatt hensyn til Lars Chr., ledige flyseter og at Tore liker onsdager Og med feriepenger på konto kan jo kvelden bli særdeles lystelig. (Alternativt ons. 11/6) -bernt
Skrevet 16. mai 2003 21 år Har leid fly fra 6. juni og 10-12 dager for å fly nedover Europa. Før og etter dette er det gode sjanser for å få til noe. Etter hjemkomsten kan det sikkert vanke noen gode fly-historier fra den virkelige verden
Skrevet 23. mai 2003 21 år Forfatter Ingen grei kabal dette her.. Setter opp 24.-25 juni som mitt siste forslag. Det blir jo da å regne for et sommertreff. Og da skinner sikkert solen! mvh Bernt
Skrevet 23. mai 2003 21 år Jeg vil ihvertfall ha et flightsim treff etter at Tommy har kommet hjem fra Europaturen sin!!
Skrevet 26. mai 2003 21 år Jeg blir på Gardermoen hele dagen den 1. juli vis noen skal på spottetur da... Werner
Skrevet 27. mai 2003 21 år Forfatter Da er det en ære å invitere til møte i Oslo tirsdag 24. juni kl. 1800. Sted hvis fint vær: Herbern, restaurantbåt ved Aker Brygge. Hvis grått og trist:Amerikalinjen ved Trafikanten, Oslo S. Fint vær = varmt, oppholdsvær - sol Grått og trist = kaldt, overskyet - fare for regn For nærmere vei/tog/bane/trikke beskrivelse med adgang til establisementene - kontakt meg. Vel møtt!
Skrevet 27. mai 2003 21 år Da får dere finbesøk i fra Sarpsborg da Det passer så bra den 24 eller den 25 juni Kansje jeg tar med båten min innover til Oslo, vi får se.. Klokkeslett og sånt da??? (Det så jeg nå da) Gleder meg
Skrevet 27. mai 2003 21 år Da er det en ære å invitere til møte i Oslo tirsdag 24. juni kl. 1800. Sted hvis fint vær: Herbern, restaurantbåt ved Aker Brygge. Hvis grått og trist:Amerikalinjen ved Trafikanten, Oslo S. Fint vær = varmt, oppholdsvær - sol Grått og trist = kaldt, overskyet - fare for regn For nærmere vei/tog/bane/trikke beskrivelse med adgang til establisementene - kontakt meg. Vel møtt! Truls: kansje du skulle slutte å røyke det der greiene du røyker å lese heller
Skrevet 27. mai 2003 21 år Jeg drar til England denne dagen... Så med mindre noen kan ordne billig-billett til London 25.6 tidlig må jeg stå over denne gangen.
Skrevet 4. juni 2003 21 år Forfatter Heia Tore! Noen her må vel kunne skaffe hr. Sætre et sete på et fly den 25. ?! Vi trenger en sindig bergenser til å holde oss i tømme..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.