Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Gamle bilder av folket i stemning på Jacob Aal brakte tanken om et møte før sommeren. Kanskje vi t.o.m. kunne ha et utendørs med dertilhørende utepils? Kaster ut følgende datoer; ons. 28/5, ons. 4/6, tor. 5/6, ons. 11/6 eller fredag 13 juni. Kanskje høvdingen sjøl har en Oslotur i denne perioden?

Derfor alle støttekontaktene til Dag: gi tilbakemelding ""

hilsen Bernt, innpisker

PS alle er velkommen

Skrevet
Jeg er iallfall i Oslo i perioden 17-19 (evt 20) juni.. i forbindelse med en spottertur til Arlanda ""

kult ,da! """"

Jeg skal besøke søskenbarnet mitt på ESSA, i den tida. han jobber i west Air Sweden!

Skrevet

Jeg har ikke planlagt noen tur akkurat nå. Men om dere bestemmer dere for en dato skal jeg se hva jeg kan få til.

PS - Fredager er vanskelige dager å få tak i billige billetter...

Skrevet
  • Forfatter

Hva med onsdag 18. juni i uke 25 ? Da er det tatt hensyn til Lars Chr., ledige flyseter og at Tore liker onsdager "" Og med feriepenger på konto kan jo kvelden bli særdeles lystelig.

(Alternativt ons. 11/6)

-bernt

Skrevet

Har leid fly fra 6. juni og 10-12 dager for å fly nedover Europa. Før og etter dette er det gode sjanser for å få til noe. Etter hjemkomsten kan det sikkert vanke noen gode fly-historier fra den virkelige verden ""

Skrevet
  • Forfatter

Da er det en ære å invitere til møte i Oslo tirsdag 24. juni kl. 1800. Sted hvis fint vær: Herbern, restaurantbåt ved Aker Brygge. Hvis grått og trist:Amerikalinjen ved Trafikanten, Oslo S.

""Fint vær = varmt, oppholdsvær - sol

""Grått og trist = kaldt, overskyet - fare for regn

For nærmere vei/tog/bane/trikke beskrivelse med adgang til establisementene - kontakt meg.

Vel møtt!

Skrevet

mulig og få være med eller? skulle hvert artig.

Skrevet

Da får dere finbesøk i fra Sarpsborg da ""

Det passer så bra den 24 eller den 25 juni

Kansje jeg tar med båten min innover til Oslo, vi får se..

Klokkeslett og sånt da??? (Det så jeg nå da) ""

Gleder meg ""

Skrevet
Da er det en ære å invitere til møte i Oslo tirsdag 24. juni kl. 1800. Sted hvis fint vær: Herbern, restaurantbåt ved Aker Brygge. Hvis grått og trist:Amerikalinjen ved Trafikanten, Oslo S.

""Fint vær = varmt, oppholdsvær - sol

""Grått og trist = kaldt, overskyet - fare for regn

For nærmere vei/tog/bane/trikke beskrivelse med adgang til establisementene - kontakt meg.

Vel møtt!

Truls: kansje du skulle slutte å røyke det der greiene du røyker "" å lese heller :P""""""""

Skrevet

Jeg drar til England denne dagen... "" Så med mindre noen kan ordne billig-billett til London 25.6 tidlig må jeg stå over denne gangen.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …