Rune Stavdal Skrevet 25. januar 2000 Skrevet 25. januar 2000 Hei, jeg trenger å laste ned scenery over Tyskland, men har ikke funnet det. Har du noen forslag? Siter
Bent Marius Engseth Skrevet 25. januar 2000 Skrevet 25. januar 2000 Tror ikke det finnes noe komplett scenery for Tyskland, untatt i Europe 1 og 2. ------------------ Bent Marius Engseth 2476 Atna engsethn@online.no Siter
Åke Lindberg Skrevet 25. januar 2000 Skrevet 25. januar 2000 Däremot finns en hel del städer med flygplatser. Bland de bästa: Münich av Stefan Breuer och Frankfurt af Main av Richard Zeman. I övrigt hittar du Berlin, Bremen, Dortmund, Düsseldorf, Essen, Hannover, Köln, Dresden, Freiburg, Leipzig, Salzburg och säkert flera. Hamburg har jag inte lyckats hitta. Åke Lindberg Siter
Bent Marius Engseth Skrevet 27. januar 2000 Skrevet 27. januar 2000 Og det er et scenery, GBS, Global Base Scenery, på flightsim.com, som er ment å være base scenery for hele verden (i fs98), men mest til bruk på et rusland scenery, det dekker mesteparten av Europa. Men problemet er at ingen flyplasser er kompatible med det, så det blir et fint svart hull der flyplassen skulle vært, når flyplassen dukker opp, blir landskapet rundt borte i et fint rot. Fant scenery for Hamburg - Finkenwerder på flightsim.cim en gang, men vet ikke hvordan dette var, siden jeg aldro prøvde det. ------------------ Bent Marius Engseth 2476 Atna engsethn@online.no Siter
Kjell Mathisen Skrevet 27. januar 2000 Skrevet 27. januar 2000 Hei, Hamburg-Finkenwerder finns på flightsim.com samt Hamburg -Fhulbuttel (eller noe sånt). Finkenwerder er et flott addon, inkl "Beluga" m.m. anbefales, det andre må ha Europe 1 men jeg la in default hamburg fra FS98, er ikke helt bra men det duger, noen bygninger blir feil og taxebanen på ene banen blir også mysko. Filene heter; eddh10.zip og edhi20.zip. Kjell Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.