Bruus Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Mine herrer og ligesidende entusiaster. Der er i den senere tid opstået en del debat internt i DK-vACC samt den tidligere staff. Historien er den at den tidligere staff, John Svendsen og Carsten Beyer efter at blive underkendt som værende værdige til at bemande ledelsesposterne i DK-VACC har anlagt fuldstændig ubegrundet sag ikke blot imod DK-VACC men VATSIM Europe. Efter en lang debat har VATSIM Europe underkendt klagen men her stopper det ikke. Preben Jensen, Carsten Beyer og John Svendsen har derfor startet en hetz og injuriesag uden lige, som kun skal opildne dårligt rygte og tilsvine div. staff-medlemmer i DK-VACC, netop som vi endnu engang er kommet op at stå. Jeg vil derfor opfordre alle herinde som måtte læse dette, om at ignorere enhver udtalelse fra de herrers side, da den for det første er uholdbar, utroværdig og kun har til fordel at fjerne Dk-VACC som aktiv del af VATSIM og forhindre DK-vACC i at tilbyde ATC til piloter i dansk luftrum på VATSIM. Jeg er efter at have blevet truet af gruppen, følt mig tvunget til at skrive dette da de truer med at anmelde Maersk Air Virtual hvis ikke jeg lukker VA'et, eller fjerner mig fra DK-VACC's staff. Jeg beder jer undskylde, men beder også om jeres sympati og forståelse. På vegne af Maersk Air Virtual, H.C. Bruus Siter
Gjest Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Går det an. Huffa meg, men jeg ser at overnevnte kontrollerer jo i Danmark. Har vært under deres kontroll flere ganger og har intet negativt å si. Kan du fortelle noe mer om hva klagen de sendte ? Hvorfor gjorde de det ? Hvorfor ble de fjernet fra VACC DK stuff ? Trenger du hjelp , så send meg mail georg@ha.online.no Siter
Arild Oldervoll Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Vel, av erfaring vet jeg at en sak alltid har to sider. Men jeg skal være obs rundt dette temaet og disse personene. Jeg kan i vertfall ikke fordra personer som er ute etter å skape uhygge og/eller ødelegge for andre. Har selv vært utsatt for noe slikt i de grader at jeg ble nødt til å tilkalle politiet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.