Tommy Iversen Skrevet 11. mai 2003 Skrevet 11. mai 2003 Noen her som har Netopia routern til Nextgentel og klarer å fly online ? Jeg har åpnet de portene og rangen som trenges, alikevel finner den ikke flightsim.no servern Anyone ? Siter
Tommy Iversen Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Skrevet 12. mai 2003 Har gjort det. Ser ut som du kanskje har en nyere firmware eller noe på routern din, fordi jeg mangler en del av valgene.. Feks der du setter TCP/UDP på rangen mellom 2300-2400.. Jeg har ikke noe valg om å sette "protocoll". Kan heller ikke sette TCP på åpning av 6073 og 47624.. Altså, til deg: Change NAT Server ("Easy-Servers") External Service... 6073 Server Private IP Address: 10.0.0.3 Public IP Address: 0.0.0.0 Protocol... TCP Internal Port Start: 6073 CHANGE NAT SERVER CANCEL Return/Enter to select <among/between> ... til meg: Change NAT Server ("Easy-Servers") Service... 6073 Server Private IP Address: 10.0.0.3 Public IP Address: 0.0.0.0 CHANGE NAT SERVER CANCEL Siter
Ilan Sharoni Skrevet 12. mai 2003 Skrevet 12. mai 2003 Prøv først http://endring.nextgentel.no/ Hvis du ikke har den siste firmware så får du beskjed om det med mulighet for oppgradering. Du kan også oppgradere gjennom Netopia, men med en viss risiko for å bruke feil firmware. Siter
Tommy Iversen Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 Hadde jeg bare huska passordet mitt så :-D Siter
Ilan Sharoni Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Det samme passord du brukte for å logge inn i routeren Siter
NN Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 alle funksjonene ligger i firmwaren som følgte med routern din.. bare du som gjør feil.. IKKE oppdatert routern din om du ikke skal bruke MSN 5.0 video og lyd, det er bare det som er nytt å forbedra.. Den gamle du har virker å behold den sålenge den virker Siter
Tommy Iversen Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Skrevet 13. mai 2003 alle funksjonene ligger i firmwaren som følgte med routern din.. bare du som gjør feil.. IKKE oppdatert routern din om du ikke skal bruke MSN 5.0 video og lyd, det er bare det som er nytt å forbedra.. Den gamle du har virker å behold den sålenge den virker Okey.. Fortell meg da hvordan du har gjort det, om du har samme firmware som meg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.