Ivar Paulsen Skrevet 23. januar 2000 Skrevet 23. januar 2000 Jeg leter etter innflygningskart mm for Bodø, men finner bare et "landing chart"! Det må da finnes andre kart, slik som for de fleste andre flyplasser! Har jeg rett? Hvor er de i så fall? Siter
Eirik Nikolaisen Skrevet 23. januar 2000 Skrevet 23. januar 2000 Jeg har AIP-norge,der er det med innflygningskart for Bodø, men før jeg fikk det, lette jeg også etter innflygningskart til Bodø, men fant det ikke, så jeg tror ikke det ligger i filbiblioteket her på flightsim.no Siter
Christian Håkonsen Skrevet 24. januar 2000 Skrevet 24. januar 2000 Hei! Ring Luftfartsverket på TLF: 22942000 og spør om å bli satt over til NOTAM kontoret. Når du kommer dit spør du om de kan sende deg kart for Bodø. Da har du sannsynligvis en konvolutt i posten en uke senere. Sannsynligvis får du kopier, men de er like bra! MVH, Christian Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.