Skrevet 30. april 2003 21 år Jeg lurer på om jeg skal flytte (kopiere) fs over på en annen maskin jeg har tilgang til. Jeg har jo cd'ene, så sånn sett er det ikke noe problem. Problemet er at jeg gjerne vil ha med addons som er installert. Er det så enkelt som å kopiere hele fs2002-mappa over på en cd-rom og derfra inn på den andre maskinen?
Skrevet 30. april 2003 21 år Ja, dette gjorde jeg når jeg og pappa oppgraderte til XP. Det jeg gjorde var først å installere FS2002, og så legge hele FS2002-mappa inn der hvor den nye mappa etter installasjonen ble laget. (Du må installere FS2002 før du legger inn mappa, for ellers tror jeg det kan bli tull med register-filer.)
Skrevet 30. april 2003 21 år Har selv gjort som Stian. Det går helt fint, så bare set igang.... ( Min svigersøn har gjort det, undskyld! )
Skrevet 1. mai 2003 21 år Hvis man ikke har CD-brenner,men vil overføre filer fra en maskin til en annen maskin.Fra Win 98 til Win XP? Går det bra eller?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.