Skrevet 30. april 2003 21 år Hei alle "simmere" ! Planlægger en flight fra Århus (DK) til Gibraltar, med min gode venn i Danmark. Er der nogen som veit et sted på "nettet", hvor man kan finde nogen fly-kart? Det behøver ikke at "ekte" kart, bare noget der kunne gøre turen litt mere "real". Jeg finder en masse man kan køpe, men kan ikke finde noget free. Takker meget for svar.
Skrevet 30. april 2003 21 år Hei alle "simmere" ! Planlægger en flight fra Århus (DK) til Gibraltar, med min gode venn i Danmark. Er der nogen som veit et sted på "nettet", hvor man kan finde nogen fly-kart? Det behøver ikke at "ekte" kart, bare noget der kunne gøre turen litt mere "real". Jeg finder en masse man kan køpe, men kan ikke finde noget free. Takker meget for svar. Hei Lars. Her finner du det du leter etter: https://164.214.2.110/products/digitalaero/terminals/
Skrevet 30. april 2003 21 år Forfatter Mange takk, Georg ! Må nok sige at det var en tæmlig innviklet side, at gå igennem. Og fandt egentlig ikke det jeg lete efter. Det jeg mente var Airport-kart...! Det er mulig det findes på den link du lagde inn, men jeg kan ikke finde dem. Hvis du ( dere ) har andre links, vil jeg bli enormt glad. Fortsætter nu aligevel selv at søge på nettet.
Skrevet 30. april 2003 21 år Forfatter Også en stor takk til deg Julian. DER fandt jeg akkurat det jeg lete efter. Jeg er jo ikke så flink, med dette her data. Hvis du bytter tallene i din alder om, og legger 4 åt til, så har du "meg"..! ! Good Luck, med din forhåpentlig kommende uddannelse. Jeg syntes det er næsten umulig, at flyve en 737 bare på "simmen", så har MEGET respekt for "real-piloter"... God 1 MAI !
Skrevet 30. april 2003 21 år Takk skal du ha Er ikke så vanskelig å fly B737 på simmen. Du må bare lese litt manualer osv. Og også lære deg litt om flyet! Kan anbefale DreamFleet 737(Payware) som er veldig realistisk! Men denne maskinen krever at du tar deg god tid til å lese og lære om flyet!
Skrevet 30. april 2003 21 år Forfatter Selv takk, Julian ! Om jeg læser manualer, tror jeg da nok! Men nok ikke lige til en B737. Har læst teori hele vinteren. Skal næmlig ha min første fly-time sidst i Mai. Kan se du bor i Oslo, så du kommer måske også lidt ute på Kjeller..? Jeg er Sceesna-fan. Og skal øve-flyve i en 172SP. Bla derfor jeg "hoppede" på dette med Sim-flyvning. Og det er jo også noget man kan bli "bidt" av. Kan forstå du har lidt pejling på dette at "simme". Har du nogen fede foreslag på flotte sceneryer og lufthavne i Skandinavien. Det må godt være Payware. Føler jeg trenger noget lidt mere, enn der er på FS02. Fortsat god kveld. ( Til alle der læser dette )
Skrevet 30. april 2003 21 år BTW: Visste du at Real Air har laget en veldig god Cessna 172SP? Beste av alt: Den er gratis! Ligger på avsim.com
Skrevet 30. april 2003 21 år Forfatter NEJ, det var jeg absolut IKKE klar over. Vil gå inn og finde den, med en gang. Tusind takk, Arild.
Skrevet 30. april 2003 21 år Forfatter Kjære søde, snille, flinke Arild. Gider du at hjælpe meg . Jeg finder ikke den 172SP på Avsim. Hvis det ikke er for meget forlangt, må du MEGET gerne gi meg linken, hvor jeg kan laste den ned. Min svigersøn er her ikke nu, så jeg "roter" selv rundt på Avsim for at finde den, men lykkes ikke helt. Kan dog selv legge flyet inn..! Så meget har jeg lært. Var forøverigt igennem Hordaland, med campingvogn, for 2 år siden. Som Dansker må man bare beundre deres flotte natur. Har absolut ikke det samme "der nede". Men dere Nornænd tænker vel ikke over det ?
Skrevet 30. april 2003 21 år http://library.avsim.net/sendfile.php?DLID=28693 der er link den er meget bra.. Ha en fin tur
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.