Rune Trøftmoen Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Jeg har senior student test i morra fra 2100 og utover, og i denforbindelse trenger jeg litt trafikk... Håper noen kan stille og fly.. Takkar Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Hvor skal du sitte ATC da? I morgen har jeg fri på kvelden så jeg kommer vel kanskje en tur opp med 737 maskinen min.. Siter
Kristian B.bood Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Står i overskriften da Han skal sitte på Gardermoen... Kristian B Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Er den endret eller er det bare meg som fortsatt sover i hue?.... Våkn opp Julian! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Den er nok endret, da tittelen ikke sier noe om det i svar-innleggene Men kan du bekrefte at det er ENOS_CTR du bemanner? Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Jeg hiver meg gjerne utpå igjen etter å ha vært borte ifra online flyging i sikkert 2 år. Får vel teste rw og sånt styr ikveld for å være sikker på at det er oppe å kjøre da. Jeg vil forresten kjøre FS på denne maskinen som er en bærbar (men med LANGT kraftigere ytelse enn min stasjonære). Den er koblet i LAN med den stasjonære hvor jeg tenker å kjøre RW, og jeg skulle vel da kunne kjøre RW på den stasjonære maskinen uten problemer ? Blir vel litt banning når det er skifte av frekvens osv når jeg trykker på tastaturet på den bærbare og ingenting skjer, men det får nå bli mitt problem Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Er det forresten siste versjon av RW, dvs den som ligger ute på de offisielle sidene, som gjelder eller er det en eldre versjon som er anbefalt til FS bruk ? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 28. april 2003 Skrevet 28. april 2003 Runbe skal sitte som engm_app. Siste ver av RW er vel den som er mest i bruk tenker jeg, selv om den koster noen slanter. Det er ivertfall den du må ha dersom man skal benytte ASRC som ATC. Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 29. april 2003 Forfatter Skrevet 29. april 2003 Ja.. jeg bestod Tenkte bare let you know:) Takk til Einar og flyene som lekte seg rundt på gm.. Spesielt VBX134 Smart move Siter
Gjest Skrevet 29. april 2003 Skrevet 29. april 2003 Ja.. jeg bestod Tenkte bare let you know:) Takk til Einar og flyene som lekte seg rundt på gm.. Spesielt VBX134 Smart move GRATTIS Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.