Skrevet 28. april 2003 21 år Det slo meg, mens jeg satt og leste noen interessante debatter her, at tenk om man kunne ha arkivert noe av dette stoffet? F.eks. teknisk og annen info som fagfolk legger ut. For egen del er korttids-hukommelsen min ikke helt på topp (og det har den vel aldri vært heller, så vidt jeg kan huske...), og dermed kunne det vært greit å hatt f.eks. en knapp som det sto "Arkivere" på? (et eks.: Mye bra og interessant info ble lagt ut i forbindelse med diskusjonen om bruk av/virkemåte på spoilere. Dette kunne jeg tenkt meg å ta vare på) Jeg har ikke sett at det finnes noe slikt her. Er det mulig å få til et slikt tilbud tro? (jeg vet jo at jeg kan klippe og lime inn til egen word-mappe eller noe lignende, men er det kapasitetsmessig mulig at hver og en hadde sitt eget lille arkiv her?) Eg berre undrast...!
Skrevet 28. april 2003 21 år Hvis alle er flinke å gir slike interessante emner en god score (stjerner) skal dette fungere av seg selv. Om man i ettertid velger å vise alle emner (fra tidenes morgen) i et forum og så sorterer dem etter rating vil de beste komme øverst som perler på en snor.
Skrevet 28. april 2003 21 år Forfatter OK. Jeg visste ikke at det fungerte slik, men det høres ut til å være en grei måte å finne frem på (i alle fall greiere enn om man tror at man må søke "i det blå"!). Takk for raskt svar!
Skrevet 28. april 2003 21 år Da får vi fra nå av være flinke til å gi emner stemmer etter hvor gode de er, og ikke for å få flere folk til å lese sitt emne! Kanskje det burde vært skrevet i OSS, dersom det ikke er det?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.