Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

HEI!

Jeg er veldig interessert i Torp. Jeg syns det er den flyplassen som har utviklet seg mest i Norge det siste tiåret. Den startet som en liten millitær flyplass og nå er den blitt Widerøes hovedbase med over 1.000.000 reisende i året. I mars åpnet den fantastiske nye utenlandsterminalen (har selv reist fra den).

Jeg bruker jo selvfølgelig sceneryet til Norske Flyplasser v.8, men den inneholder ikke den nye utenlandsterminalen.

Så her kommer spørsmålet mitt: Kan noen lage en slags ADD-ON til Norske Flyplasser's Torp med den nye utenlandsterminalen? Jeg kan ordne med bilder.

Vennlig hilsen

Aleksander Berge ""

Skrevet
  • Forfatter
Nåja, det kommer vel i NA9, så da er det jo bare vits med et slikt scenery til NA9 kommer.

Ligger ikke Widerøe's hovedkontor i Bodø? Eller har jeg støv på hjernen? ""

Ja, det er riktig det at hovedkontoret ligger i Bodø og i Sandvika men hovedbase, altså der det er flest flybevegelser tror jeg er Torp.

Skrevet
  • Forfatter
Til/fra Torp er det med Widerøe 5 ruter, Tromsø 8, Bodø 7, Trondheim 8, Oslo 7, Bergen 5, bare for å nevne noen.

Det er ikke det vi snakker om: Trondheim har ca.22 dagelige avganger, Tromsø ca.19, Bodø ca.30, Bergen ca.14 og Torp ca.30

Men det vi snakker om er om noen kan lage en terminal!

Skrevet

Bodø har flere WF-bevegelser enn Torp fremdeles... Omtrent 20% fler...

Den nye terminalen kommer nok med i neste Norway-Addon. Har ventet med å sende inn bilder da deler av området foran terminalen (på flysiden) ikke har vært ferdig før nå, så det har stått ting i veien for "rene" bilder.

Det nye administrasjons/frakt-bygget er nok også aktuellt..

Ting skjer.... ""

Skrevet
Til/fra Torp er det med Widerøe 5 ruter, Tromsø 8, Bodø 7, Trondheim 8, Oslo 7, Bergen 5, bare for å nevne noen.

Det er ikke det vi snakker om: Trondheim har ca.22 dagelige avganger, Tromsø ca.19, Bodø ca.30, Bergen ca.14 og Torp ca.30

Men det vi snakker om er om noen kan lage en terminal!

Uansett, som Kenneth sier, Bodø har likevel flest avganger med Widerøe. Men til/fra Torp er det likevel SAS som flyr med Widerøe's fly (er ikke det det som heter SAS Codeshare?).

Nja ikke helt.. WF flyr på egne rutenummer også da, og SAS deler disse med WF mens det er WF som flyr ja både fysisk (dvs WF flyt og WF personell) og "på papiret" (vs WF rutenummer, Codeshare vil da bil kun "på papiret"). Codesharene er for å gi, iallfall tidligere, SAS unikepriser (altså priser som KUN finnes hos SAS)dette for å få en gjennomgåendepris hele veien fra Torp til Seattle (f.eks) samt muligheten for bonuspoeng da dette var lov i Norge.

Skrevet
  • Forfatter

Her har vi en som kan det.

Det er akkurat som om Delta flyr til Gardermoen det, Air France og Delta har nemlig også codeshare.

Torp domineres av Widerøe fly! Selv om flyplassen også har 6 dagelige avganger med Ryanair og KLM med 3.

Vennlig hilsen

Aleksander ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …