Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! - har ikke tatt bilde, men sett denne Braathen-maskinen flere ganger på Gardermoen og Værnes den siste tiden, i og med at jeg flyr denne strekningen i jobbsammenheng hver eneste uke.

(med SAS, oftest med MD87)

Jeg likte fargesammensettningen på Braathen-maskinen bra.

- håper det blir flere av disse.

-hs-

Skrevet

Var en tur innom Tønsberg bibliotek igår og oppdaget at aller nyeste FlyNytt inneholdt bilde av LN-BRI i nye farger. Mye godt flyteknisk stoff i bladet etterhvert. Anbefales!

Vil forresten minne om at det nettopp var i dette diskusjonsforumet vi ble informert om at LN-BRI var det første i de nye fargene, ja til og med om tidspunktet for aller første tur fra Sola til Gardermoen og videre resten av dagen.

mvh Gunnar Flak

Skrevet

Jeg hadde idag gleden av å være ombord i Braathens aller nyeste -700, LN-TUH Den er knapt to uker gammel. Jeg mener bestemt at man her har senket den blå buken og den røde stripen litt i forhold til på LN-BRI. Det er bare litt, men gjør at designet er mye penere. Forøvrig er et så nytt fly veldig lekkert å se på.

DANIEL

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...