Øystein Eker Skrevet 18. januar 2000 Skrevet 18. januar 2000 Hvor i Stavanger får man kjøpt FLY! spør en kollega av meg (min er ikke til salgs) Siter
Andreas Skotner Skrevet 18. januar 2000 Skrevet 18. januar 2000 Tror det eller ei: ICA I alle fall her jeg bor har jeg sett FLY! (og FS 98) sammen med mange andre spill til PC og Playstation til salgs i ICA butikken. Hvis dere har ICA i Stavanger, så ta en titt, og spør dem... Andreas Skotner Virtual Luftforsvaret Siter
Gjest Skrevet 18. januar 2000 Skrevet 18. januar 2000 Jeg kjøpte Fly! i Amsterdam (Virgin Mega store). Jeg gikk i den tradisjonelle fella at når jeg kom til Schiphol, så fant jeg det samme programmet sånn cikka 100,- billigere der! Siter
Bent Marius Engseth Skrevet 18. januar 2000 Skrevet 18. januar 2000 Hvis han ikke har kjøpt Fly! ennå, så har jeg en til salgs til 1/2 pris (200 kr). Veldig lite brukt. ------------------ Bent Marius Engseth 2476 Atna engsethn@online.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.