Posted April 21, 200322 yr Jeg henviser til denne tråden,fra Hardware.no forumet,der jeg,ikke helt uventet er Aleks_r. Her!
April 21, 200322 yr Huff. Det var synd. Har du ordnet RAMen nå ? Har du reiseforsikring så kan du få pengene igjen tror jeg.
April 21, 200322 yr Author Ja,Pappa hadde en 512 Mb DDR Ram brikke liggendes,som jeg fikk,så det løste seg,men det er jo kjedelig uansett.. Og reiseforsikring har jeg desverre ikke..
April 21, 200322 yr Og reiseforsikring har jeg desverre ikke.. Det må du sikkert ha. Spør foreldrene. De pleier å ha sånn familieforsikring. Vi har det i Vesta (ReiseEkstra Pluss eller hva det heter for noe)
April 21, 200322 yr Noen knabbet soveposen min også.. pøh.. du glemte den sa du jo Ja, men når jeg tenker meg om så er den knabbet..
April 21, 200322 yr Noen knabbet soveposen min også.. pøh.. du glemte den sa du jo Ja, men når jeg tenker meg om så er den knabbet.. Klarer du ikke å rooo litttt til ?