Posted April 10, 200322 yr Hei, noen som vet hvilke frekvenser som blir brukt på disse flyplassene, og eventuelt om det er lov å høre på scanner der? Takk for svar!
April 10, 200322 yr Hei! Jeg er ikke full så sikker på om det er forbudt å høre på scanner i Nederland, men her har du frekvensene til Schipol. AMS TWR: 119.22 118.10 118.27 MHz AMS GND: 121,70 MHz AMS ARR: 118.4 131.15 MHz AMS DEP: 119.05 121.20 118.07 MHz Mvh Duc
April 11, 200322 yr Tror ikke problemet er å bruke scannern i verken Nederland el. Frankerike. Det som kan bli ett problem er å få scannern inn igjen til Norge etter endt opphold.. har du virkelig "flaks" blir du stoppa i tollen, og ser de den.. CE-merket eller ikke så må du betale toll. Mitt råd er å fortolle radion før du drar slik at du har no fast og holde deg til på returen.
April 11, 200322 yr Tror ikke problemet er å bruke scannern i verken Nederland el. Frankerike. Det som kan bli ett problem er å få scannern inn igjen til Norge etter endt opphold.. har du virkelig "flaks" blir du stoppa i tollen, og ser de den.. CE-merket eller ikke så må du betale toll. Mitt råd er å fortolle radion før du drar slik at du har no fast og holde deg til på returen. Hvis du har kvitering som viser at du har kjøpt radioen i Norge er det ingen problem. burde hvetfall ikke være det.
April 11, 200322 yr Hvor kan vi få tak i slike scannere?? Stort sett overalt hvor det selges elektronikk og radioutstyr.