Gå til innhold

Flightsim 2004 + desse = yummie !!

Featured Replies

Skrevet

Det var ingen dumm idé, Timmy. Jeg har ikke sett disse før, flott at du tipser oss om det. Jeg har nå bestilt X-Top 9X SlimLine Ultra 10 x 22" Digital, og jeg har kontaktet flere frimaer for å høre hvor mye de skal ha for å bygge ut kjellerstuen. Nå håper jeg bare at alt kommer i orden før FS2004

Skrevet

Det hadde så absolutt ikke vært meg imot og ha et eksemplar av dette underverket hjemme i stua. Må være utrolig deilig å kunne opnå en slike størrelse, uten å miste stort av oppløsningen.....

Skrevet
Det var ingen dumm idé, Timmy. Jeg har ikke sett disse før, flott at du tipser oss om det. Jeg har nå bestilt X-Top 9X SlimLine Ultra 10 x 22" Digital, og jeg har kontaktet flere frimaer for å høre hvor mye de skal ha for å bygge ut kjellerstuen. Nå håper jeg bare at alt kommer i orden før FS2004

Jeg håper du vil legge ut noen bilder av vidunder oppsettet når alt er klappet og klart?, så vi andre her inne kan vri oss i missunelse... ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …