Skrevet 9. april 2003 21 år Hvis noen vil ønsker seg FS2004 i år, så kan de skrive opp ny skjerm (skjermer) på listen også. Hva med dette set ?
Skrevet 9. april 2003 21 år Jeg skulle nok klart å få ordna meg plass, det er prislappen som bekymrer meg
Skrevet 9. april 2003 21 år Hvis noen vil ønsker seg FS2004 i år, så kan de skrive opp ny skjerm (skjermer) på listen også. Hva med dette set ? WOW!...
Skrevet 9. april 2003 21 år Det var ingen dumm idé, Timmy. Jeg har ikke sett disse før, flott at du tipser oss om det. Jeg har nå bestilt X-Top 9X SlimLine Ultra 10 x 22" Digital, og jeg har kontaktet flere frimaer for å høre hvor mye de skal ha for å bygge ut kjellerstuen. Nå håper jeg bare at alt kommer i orden før FS2004
Skrevet 9. april 2003 21 år Det hadde så absolutt ikke vært meg imot og ha et eksemplar av dette underverket hjemme i stua. Må være utrolig deilig å kunne opnå en slike størrelse, uten å miste stort av oppløsningen.....
Skrevet 11. april 2003 21 år Feil! Flightsim 2004 + desse = "Not enough cash on Visa!" Litt av noen priser gitt... Jaja, lov å dræmme er det jo
Skrevet 11. april 2003 21 år Det var ingen dumm idé, Timmy. Jeg har ikke sett disse før, flott at du tipser oss om det. Jeg har nå bestilt X-Top 9X SlimLine Ultra 10 x 22" Digital, og jeg har kontaktet flere frimaer for å høre hvor mye de skal ha for å bygge ut kjellerstuen. Nå håper jeg bare at alt kommer i orden før FS2004 Jeg håper du vil legge ut noen bilder av vidunder oppsettet når alt er klappet og klart?, så vi andre her inne kan vri oss i missunelse...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.