Antun Pejakovic Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Sjekk denne: http://www.viper-aircraft.com/flightsim.asp Is this cool, or what? Siter
DM Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Sikkert litt av et selskap som ikke engang vet hvordan man skriver Oskosh Siter
Thomas Olafsen Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Heisann.. I 2000 bestilte jeg en sånn demo-video av flyet, og fikk denne i posten etter 4 dager. For meg virker det som det er ett seriøst firma, dog har de slitt med økonomien slik de fleste andre innen fly-bransjen. Hadde jo vært litt fett å hatt en sånn sak med dual-ifr, plutt litt annet snacks.. Mvh, Thomas. Siter
Lars K. Rønes Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Ser det koster ca 1.11mill for et kit, 2mill med all snacksen du kan få.. Og da må du legge en del timer nedi det før du er i lufta også... Sikkert mange som tenker at det er lettere og billigere å kjøpe seg en cessna brukt eller noe slikt... Men såklart, hadde jo vært artig å ha en sånn sak som suser i Mach 0.7 gjennom lufta... Lars Siter
Bjørn Idar Setseng Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 Tror ikke jeg skal kjøpe en slik en jeg nei Litt i det dyreste laget spør du meg! Da må man i hvert fall prioritere dette i stedet for bil, og kanskje enda mer! Siter
Antun Pejakovic Skrevet 2. april 2003 Forfatter Skrevet 2. april 2003 He he he Nå tenkte jeg mest på Flight simulator add-on som kommer snart, da jeg skrev innlegget. Selve flyet er nevnt tideligere i forumet. Men økonomisk er ikke denne maskinen så urealistisk dyr. En Cessna 182 koster rundt 2mill inc moms. Så har du mye fritid til overs så.... hvorfor ikke. Den er heller ikke så dyr i drift, når du regner kostnad pr tilbakelagt distanse (hvis du vil reise raskest mulig fra A til B). Timeprisen blir høy, men pga den høye farten blir den grovt regnet omtrent like dyrt som en Baron eller Navajo (regnet pr Km). Men du må ha litt erfaring ellers vil du garantert få problemer med å forsikre flyet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.