Skrevet 1. april 2003 21 år hehe! På toppen av alt VA snakke som er på forumet her så legger jeg ut link til mitt VA West Express Airways
Skrevet 1. april 2003 21 år Hehe...nå blei jeg nesten skremt! Faktisk en av de bedre i dag! Vi som har VA, liker vist ikke nye!
Skrevet 1. april 2003 21 år Joda.... de er velkommne de. Men jeg tenkte mer på at det kommer så mange,som popper opp som løvetann,og som ikke lever stort lengre en i 4-5 måneder!
Skrevet 1. april 2003 21 år Haha, ja den var som sagt en av de bedre . Gjorde jo klar "kritikk-fingrene" for et saftig lite innlegg .
Skrevet 1. april 2003 21 år Mulig han ikke viste hva et VA er for noe (Virtual Airline). Da hadde han vel spurt hva det var ikke hva man gjør når man er medlem av ett?
Skrevet 1. april 2003 21 år Mulig han ikke viste hva et VA er for noe (Virtual Airline). Da hadde han vel spurt hva det var ikke hva man gjør når man er medlem av ett? Det er da det han gjør.... Hva gjør man som medlem i VA egentlig?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.