Skrevet 1. april 2003 21 år Klipp og lim fra Microsoft: We will close the architecture of FS2004. All addons will be licenced by Microsoft and must be purchased through licenced dealer. Cracking of FS2004 code to add piracy addons are illegal.
Skrevet 1. april 2003 21 år Var det ikke slik at de som fortsatt ville designe fly og scenery (mot betaling selvsagt) måtte ringe MS Norge i løpet av dagen også?
Skrevet 1. april 2003 21 år Skal dette liksom være en aprilsnarr? Om ikke, så går markedet for utvikling av freeware, og også payware usikre tider i møte. DET BØR BARE IKKE SKJE! Mvh. Jan H. Brende
Skrevet 1. april 2003 21 år Var det ikke slik at de som fortsatt ville designe fly og scenery (mot betaling selvsagt) måtte ringe MS Norge i løpet av dagen også? Fiiiine. Tenker jeg ringer i morgen jeg.
Skrevet 1. april 2003 21 år Sier samme som Jørgen(men jeg har bare blitt lurt en gang i dag; av Fs.no)
Skrevet 1. april 2003 21 år Jeg har ikke blitt lurt i dag. Ingen har fått til det. Jeg er for vanskelig. Haha* Men kjipt blir det jo hvis alt skal bli Payware. Men hva vil NA koste da? 300kr.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.