Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvis jeg er ute og flyr og lurer på ting hvem spør jeg? Er det i orden og sende private meldinger til kontrollerene? eller er det altid noen observatører som følger med som det er lurt å spørre? har tidligere fått hjelp av acnor og vatuk.

Det er så fint å få god hjelp mens man holder på ""

Hilsen

Espen

Skrevet

Nu kan jeg jo ikke svare på andres vegne... Men jeg tror bestemt ikke der er nogle der har noget imod, at du stiller dem et spørgsmål når du er on-line. Så længe de ikke har meget travlt, for i så fald, vil det nok være mere forstyrrende end gavnling.

Men hvis jeg sad som ATC ville jeg ikke have noget imod, at du sendte en privat besked, hvis jeg altså har tid.

/Peter

Skrevet

ATC er nesten alltid åpen for spørsmål. Observere er ofte nye folk, og vet ikke alltid like mye som "utdannede" ATCer. Men bare spør i vei, med mindre det er enormt mye trafikk svarer alle ATCer jeg vet om velvillig på alle spørsmål, så lenge han/hun vet svaret selv ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...