Gjest Skrevet 11. januar 2000 Skrevet 11. januar 2000 Hei og hopp alle sammen. Dette kan kanskje høres dumt og amatørmessig ut. Men jeg har akkurat lastet ned de fem eller seks filene som er Norway sceneryet nå. Men alikevel kan jeg ikke se noen taxiveier eller noe asfalt på annet enn på rullebanene på Gardermoen. Sola ser ut som en haug med hvite fjell og jeg får mountain crash. Kan noen hjelpe meg? ------------------ Andreas Gimmestad Siter
Eirik Nikolaisen Skrevet 11. januar 2000 Skrevet 11. januar 2000 Du husket vel på og laste ned texture fila også, avinstallert forrige versjon og aktivert den nye. Siter
Gjest Skrevet 11. januar 2000 Skrevet 11. januar 2000 Det gjorde jeg. Den lå rett unde de andre filene. Og det er føste gang jeg legger inn Norway 98 på ny maskin Hmm... ------------------ Andreas Gimmestad Siter
Eirik Nikolaisen Skrevet 11. januar 2000 Skrevet 11. januar 2000 Har du aktivert sceneryet i scenery libary og ikke minst installert på sceneryet på maskinen? Siter
Jonas Olsen Skrevet 12. januar 2000 Skrevet 12. januar 2000 Har du installert patchen til FS98. Jeg fikk masse drit med fjellene og texturene da jeg la inn Norway98 uten patchen til simmen. Jeg slettet Norway98 og installerte patchen og alt fungerte fint. Nå har jeg såklart ikke FS98 lenger... Steinalderprogram... [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Hilsen Meg. Siter
Gjest Skrevet 12. januar 2000 Skrevet 12. januar 2000 Tusen takk for alle svarene. Det var patchen som skulle til ja det ordnet alt sammen. Fløy akkurat fra Sola til Flesland. De nye texturene er dritbra. Er det noen som vet om en seriøst bra 747 400 med et bra panel? Happy flying ------------------ Andreas Gimmestad Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.