Geir G Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Hei! Blir noen med på Multiplayer nå? Jeg er kontrolltårn på Gardermoen nå. Håper noen vil stikke innom. Jeg anbefaler Roger Wilco Siter
Aleksander Rønning Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Skulle ha vært med hvis routerportene var åpne,og jeg hadde hatt Fs installert(Reformaterte i går).. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Geir vet vel at man må ha DX9. og det står også inne i FS på MP-siden der man logger på, til info for de som ikke har vært på MP serveren på en stund. Feilen Geir, er at ingen kommer inn der akkurat nå. det er noe galt en plass. har ikke sett noen der i hele kveld. så det er likt for oss alle. Sorry Siter
Dag Johansen Skrevet 26. mars 2003 Skrevet 26. mars 2003 Nå skulle det virke igjen. XP lever i blandt sitt eget liv, og i dette tilfellet hadde den koblet bort alle nettversforbindelsene på maskinen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.